Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015


Αντιγράφουμε από το εξαίρετο blog lidoriki του φίλου μας Κώστα Καψάλη που συχνά αναφέρεται και στο χωριό μας τον ευχαριστούμε θερμά !!! 



Απ’ το  2007 αγαπημένοι  μου  φίλοι , ψάχνω για  να ‘βρω μια  φωτογραφία  απ’ το  μικρό . ταπεινό  πέτρινο  εκκλησάκι  της  “ Νεταμόρφωσης του  Σωτήρος “ , που  υπήρχε  πέρα  στο  Λουτσοβιώτικο , “ Δίπλα  στο  ποτάμι και κάτω  απ’ τα  δέντρα “  όπως τιτλοφορεί ένα  υπέροχο μυθιστόρημά  του ένα  μεγάλος  Αμερικανός  συγγραφέας ..
   Θα  μου  πείτε  γιατί ; αφού  το  εκκλησάκι  δεν  ήταν  καν Λιδορικιώτικο , ναι βέβαια , αλλά  είχα  πάει  μικρό  παιδί  με  τη  μάνα  μου , στο  πανηγύρι του  , που γινόταν στις  6 Αυγούστου , Αγία   Σωτήρα , θυμάμαι  το  λέγαμε , και  εκεί  μαζεύονταν  πολλοί  προσκυνητές  απ’ όλα  σχεδόν τα  γύρω  χωριά .
   Η  τύχη  όμως  με  βοήθησε , προ  ημερών , ένα  αγαπητός  χωριανός  και  συγγενής , ο  Γιώργος  Ριόλας  μου  έστειλε  αυτή  την  υπέροχη  φωτογραφία , τον  ευχαριστώ  θερμά ..

ΣΗΜ : Χθεα  φίλοι  μου μ αντί  για  τη  φωτιγραφία  της Μετανόρφωσης  του  Σωτήρος , από  λάθος είχε  μπει το  εκκλησάκι της  Αγίας  Μονής , επανορθώσαμε  και  ζητάμε  συγγνώμη , ευχαριστούμε .
  6-8-51 Aγία  Σωτήρα - Λούτσοβο , στη  ρεματιά , Γ.Μπήλιος , Κατίνα  Σκούτα
6-8-1951 , ανήμερα  του  πανηγυριού της  “ ΑΓΙΑΣ  ΣΩΤΗΡΑΣ “ ο  Γιώργος  Μπήλιος  με  την  Κατίνα Σκούτα , τη  συμμαθήτριά  μου , στην  όμορφη  εξοχική  περιοχή  στο  Λουτσοβιώτικο .
Αρχείο  Γ. Μπηλιου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου