Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2023

Αποχαιρετισμός Αναχωρησάντων ( Κωνσταντίνος Γ. Στέφος)

 Αποχαιρετισμός απο την κόρη του Καίτη:


Έφυγε την Παρασκευή  για το "μεγάλο ταξίδι" ο μπαμπάς μου ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΕΦΟΣ του Γεωργίου. Η κηδεία του θα γίνει την Τρίτη 24/10, στις 12:00 στο Νεκροταφείο Νέας Σμύρνης.  Αν κι έφτασε ψηλά (αντιστράτηγος ε.α. ΕΛ.ΑΣ.) δεν ξέχασε ποτέ το χωριό του,  το αγαπημένο του Λούτσοβο, - μικρό Παρισάκι το έλεγε.  Έχασε μικρός τον πατέρα του, έζησε τη σκληρότητα της ορφάνιας και  τη φρίκη του πολέμου, της Κατοχής, της πείνας.  Τυχερός όμως γιατί ήταν μέλος μιας υπέροχης οικογένειας, με μία εκπληκτική μάνα την Αικατερίνη και 3 ακόμη αδέλφια την Βασιλική, τον Χαραλάμπη, τον Θανάση, που ήταν τόσο αγαπημένα και δεμένα μεταξύ τους. Αυτή η οικογένεια είναι φωτεινό παράδειγμα για μένα για το τί μπορεί να κάνει ο άνθρωπος εάν έχει πίστη, αγάπη, ήθος, ικανότητες και διάθεση να αγωνιστεί. Πάλεψε λοιπόν στη ζωή του, τελείωσε- αριστούχος- τις 3 Σχολές της Αστυνομίας Πόλεων κι έφτασε πολύ ψηλά. Από μικρή τον θυμόμουν πάντα Διοικητή σε διάφορα Παραρτήματα Ασφαλείας. Έβλεπα έναν αξιωματικό αξιοπρεπή, νέο, όμορφο, λεβέντη, προστατευτικό και τον καμάρωνα γιατί ήταν ο μπαμπάς μου.  Όσοι τον γνώρισαν λένε ότι πάνω απ' όλα ήταν Άνθρωπος, έντιμος, ηθικός, προστατευτικός, οικογενειάρχης, ζεστός συγγενής χωρίς έπαρση, απλά στηριγμένος στις δικές του δυνάμεις. Πόσους ανθρώπους βοήθησε, σε πόσους στάθηκε δίπλα..  Εμάς τα παιδιά του μας μεγάλωσε με πολλή αγάπη, φροντίδα και κόπο και μας δίδαξε πολλά και καλά πράγματα. Διέγραψε μια λαμπρή πορεία στην Αστυνομία κι όταν βγήκε στη σύνταξη, είχε και κάποιες επαγγελματικές  προτάσεις, όμως όπως έλεγε "εγώ πλέον αποστρατεύτηκα, κρέμασα τη στολή μου, είμαι μόνο συνταξιούχος". 

Μπαμπά μου, ήσουν πάντα "πατρικός" προς όλους. Τη μαμά, τον Νίκο, εμένα, τα αδέλφια σου, τους συγγενείς, τους φίλους. Για μένα είσαι αναντικατάστατος. Σ ευχαριστώ για όλα.. Να προσέχεις και να με προσέχεις..

ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ...

Μπαμπά μου,  λατρεμένε μου μπαμπά, σε αποχωρίζομαι την Τρίτη 24/10,  στις 12 το μεσημέρι στο Κοιμητήριο Νέας Σμύρνης..




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου