Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014



Από το www.lidoriki.com 

ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ “ ΛΟΥΤΣΟΒΙΩΤΕΣ “ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΙΣ Η.Π.Α

 
 

Ο πανέμορφος Κόκκινος , ή  Λούτσοβος , όπως  λεγόταν την  εποχή  της  μεγάλης  μετανάστευσης  στην  οποία  και  αναφερόμαστε . Μπροστά  στη  φωτογραφία , η  λίμνη  του  Μόρνου και  στο  βάθος  το  Λιδορίκι .

         Name              Residence             Age     Born*     Arrived  
5     Adamopulos, Panayou     Lutsovou     18     1889     1907 

6     Adamopulus, Panayon     Lutsovon     18     1889     1907 

7     Anastou, Constnatinos N.     Lutsovou     18     1889     1907 
8     Adamopulos, Athanassios     Loutsovos,    32     1875     1907 
9     Anastos, Anastoulas     Loutsovon, Greece     17     1892     1909
10     Anastos, Thomas     Loutsovo, Greece     37     1877     1914 
11     Anastou, Themistodes     Loutsovon,     37     1877     1914 
12     Anestos, George     Loutsovo, Greece     38     1876     1914 
13     Anestos, Panagiotis     Loutsovo, Greece     17     1897     1914 
14     Bertsas, Constantinos     Loutsovon,   28     1886     1914 
15     Bertsas, George     Loutsovon, Greece     17     1892     1909 
16     Bertsias, Constantinos     Loutsovo,     38     1874     1912 
17     Bertsias, Panagiotis     Loutsovos, Greece     18     1892     1910
18     Carabetras, Athanassios     Loutsovou     20     1887     1907 
19     Carabetsos, Dimitrios     Loutsovo,      24     1888     1912 
20     Carabetsos, Dimitrios     Loutsovos,     18     1889     1907 
21     Caradimas, Athananios     Loutsovo,  18     1894     1912 
22     Caradimas, Charalampos     Loutsovos,    27     1880     1907 
23     Caradimas, Constantinos     Loutsovo,    35     1877     1912 
24     Caradimas, Elias     Loutsovos, Greece     19     1891     1910 
25     Caradymas, Georgios     Loutsovou,     18     1893     1911 
26     Colokithas, Costas     Loutsovon, Doris     18     1891     1909 
27     Colokithas, George     Loutsovos, Greece     18     1893     1911
28     Colokithas, Nicolaos     Loutsovos,      25     1885     1910 
29     Colokythas, John     Loutsovon, Greece     26     1884     1910 
30     Corakis, Georgios     Loutsovo, Greece     18     1896     1914 
31     Corakis, Themistokles     Loutsovos,     20     1890     1910 
32     Coutogiannis, Joannis     Loutsovos,    25     1885     1910 
33     Cranias, Georgios     Loutsovou, Greece     38     1873     1911 
34     Karadimas, Constantinos     Loutsovon,     38     1877     1915 
35     Karadimas, Spiros     Loutsovon     27     1880     1907 
36     Karadimas, Themistoclis     Loutsovon,    39     1876     1915 
37     Karapetras, Vasilios     Loutsovon,     18     1896     1914 
38     Karapetsos, George     Loutsovon,    17     1897     1914 
39     Kolokithas, Athanassios     Loutsovos     26     1881     1907 
40     Kolokithias, Aristidis     Loutsovon,  17     1897     1914 
41     Korakis, Demetrios     Loutsovon, Greece     23     1887     1910
42     Koriakis, Fotios     Loutsovon, Greece     19     1888     1907 
43     Loutsovos, Dimitrios     Loutsovo, Greece     36     1876     1912
44     Loutsovos, Nikolaos     Loutsovon,     26     1895     1921 
45     Metanias, Theodoros     Loutsovos,     19     1893     1912 
46     Mpertsias, Constantinos     Loutsovon, Doris,  23     1887  1910 
47     Papacharapis, Andreas     Loutsovos,     19     1888     1907 
48     Stefos, Dimitrios     Loutsovo, Greece     28     1886     1914 
49     Stephopulos, Athanassios     Loutsovon,      19     1891     1910 
50     Tsolis, Christos     Loutsovon, Greece     20     1887     1907 
51     Vlahos, John     Loutsovo, Greece     30     1884     1914

ΔΙΑΣΗΜΑ  ΥΠΕΡΩΚΕΑΝΙΑ  ΤΗΣ  ΕΠΟΧΗΣ

3. DEUTSCHLAND 
• Χώρα προέλευσης: Γερμανία 
• Χρονολογία ναυπήγησης: 1900 
• Μήκος: 208.5 μέτρα 
• Πλάτος: 20.4 μέτρα 
• Τονάζ: 16.502 τόνοι 
• Μηχανές: Κινητήρες τετραπλής ανάπτυξης, 2 έλικες, 37.800 ίπποι 
• Ταχύτητα: 22 κόμβοι (40.75 km/h) 
• Επιβάτες: 450 (1η θέση), 300 (2η θέση), 350 (3η θέση) 
• Κατασκευαστής: AG Vulcan, Stettin, Πολωνία

clip_image002

Το μεγαλύτερο και κομψότερο υπερωκεάνιο της αυγής του 20ου αιώνα ναυπηγήθηκε με βασικότερο στόχο να γίνει το γρηγορότερο επιβατικό υπερατλαντικό πλοίο, κερδίζοντας το «blue ribbon», το παγκόσμιο ναυτικό βραβείο δηλαδή για τον ταχύτερο διάπλου του Ατλαντικού (κάτι πολύ σημαντικό για την εποχή, αφού το βραβείο συνοδευόταν συνήθως με κατακόρυφη αύξηση των επιβατών, που έψαχναν πάντοτε το μικρότερο σε διάρκεια ταξίδι από την Ευρώπη στις ΗΠΑ και αντίστροφα). Το «Deutschland» κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ με ταχύτητα 41.5 km/h και το κράτησε για 6 ολόκληρα χρόνια. Το 1910 μετατράπηκε σε κρουαζιερόπλοιο αλλάζοντας το όνομά του σε «Victoria Louise» και μετά τον 1ο Παγκόσμιο Πόλεμο χρησιμοποιήθηκε ως εμπορικό μέχρι το 1925, όταν και πουλήθηκε για παλιοσίδερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου